Saturday, 10 March 2012

Keeping Promise IS Faithfulness

Whenever you make a promise fulfill it. Much emphasis has been laid on it in the Holy Quran and Sunnat. Allah, has ordered

‘Fulfil your promise because you will be asked about it one the day judgement’.

(Sura-e-Asr)

The Holy Prophet (s.a.w.a.) has said: Those who believe in Allah and hereafter, it is their duty to keep their promise.(Usul-e -

(Kafi-2, p 364)

Keeping one’s promise is considered by Allah as one of the qualities of Hazrat Ismail (a.s.). Believers have been strictly warned against breaking promises. Beware, don’t say what you do not want to do. Allah does not like this at all. Beware! Don’t promise anything, which you are not in a position to fulfil.Breaking promise will bring disrepute.

Fulfilment of Promise from the View Point of Islam One of the virtues talked about in the Holy Quran is Keeping of the Promise or Covenant. It has been mentioned as one of the special and distinct features of the faithful Mo-mineen.

Breaking of promise or breach of a covenant has been called therein as one of the habits of the polytheist Mushrikeen and hypocrite Munafeqeen.

Hence the Holy Prophet
(s.a.w.s.) says:

Whoever has faith in Allah and the Day of Judgement must keep the promise whenever he makes it. Hypocrisy and Breach of a Vow. Hypocrisy and double face is one of the worst qualities of man and the cause of breaching vows and ignoring promise.

The Holy Prophet has said in this connection: There are three qualities and conditions which make a man hypocrite even if he fasts and prays and is a Muslim in his opinions:

1 Shows dishonesty when trusted,

2 Tells a lie while speaking and

3 Breaks a promise.

Even if one undertakes something through a sign, he should fulfil it. Are all the Promises Honourable? On this ground, fulfilling an oath has been considered as one of the signs of the faithful and the wise and as one of the salient human
virtue and Islam has consistently emphasised it and has ordered to ignore a promise given to the enemies of Allah even if they happen to be ones close relatives. Anyway, much more has been said in the matter of promise and covenant and its results and fruits. But we think this much is enough here.


A Muslim Women Dress

DO:

- Cover your chest area

- Ensure all your hair is covered

- Dress smartly within the bounds
of Shariah (Islamic law)

- Dress with no intention to
impress others

DON'T:

- wear clothes which: show the
shape of your body

- that are see-through/
transparent

- which resemble that of a man
or Kafir

- dress in a way that endangers
your modesty.


Don't let a day pass without

Don't let a day pass without:

1. Thanking and remembering ALLAH

2. Asking for forgiveness and rectifying bad deeds

3. Fulfilling your salah on time

4. Doing any type of charity [even a smile]

5. Reading & understanding ayat from the Qur'aan

6. Practicing Islam and making dua for the Ummah

7. Remembering death, fearing hellfire and striving for jannah
Insha ALLAAH




Five reasons why ALLAH uses problems

1. to DIRECT you
2. to INSPECT you
3. to CORRECT you
4. to PROTECT you
5. to PERFECT you

ALLAH is at work in your life even when you do not recognize it or understand it.
But it’s much easier and profitable when you cooperate with ALLAH.

So say Alhamdulillah for everything..!!


اللہ تعالی ہمیشہ تمہارے ساتھ ہے

جب تمہیں‌نوازا جاتا ہے وہ “الرحمن “ ہے

جب تم بھوکے ہوتے ہو وہ “الرزاق“ ہے

جب تمہیں عزت عطا کی جاتی ہے وہ “المعز“ ہے

جب تم بیمار ہوتے ہو وہ “المُقیت“ ہے


جب تم دُعا کرتے ہو وہ “المُجیب“ ہے

جب تمہیں‌ دوست کی ضرورت ہوتی ہے وہ “الولی“ ہے

جب تم بھٹک جاتے ہو وہ “الھادی“ ہے

جب تمہیں عطا کیا جاتا ہے وہ “الکریم“ ہے

جب تمہیں‌معاف کیا جاتا ہے وہ “الغفور“ ہے

جب تم نا اُمیدیوں کے اندھیرے میں‌ ہوتے ہو وہ “النور“ ہے

جب تم گہنگار ہو وہ “التواب“ ہے

Imam Ghazali



Jungle mein 1 shakhs k peche shair lag jata ha... vo apni jan bachane k liye kunvein mein chalang laga deta ha or 1 rassi se latak jata ha, jb neche dekhta ha to boht barra azdaha betha hota ha... Itne mein 2 chuhey sufaid or kaley rang k, kunwein ki rassi ko kutarne lag jate hein... Achanak kunvein mein osko shehd ka chhatta nzr ata ha, vo shehd ko ungli se zuban mein lagata ha... Shehd ki mithas se osko upar mojod shair, neche betha azdha or rassi ko cut krte howe chuhe bhol jate hein, vo bhol jata ha k akhir ousne girna neche he ha

Imam Ghazali likhte hein k, eis sheir mein mot ha jo her waqat tmhare k peche ha,,, azdha qabar ha jis mein her hal mein tum ne jana ha.... 2 chuhey din or raat hein jo tmhari zindagi ki rassi ko dhere dhere kaat rahe hein... Or shehd tmhari dunia ha jisko thora sa chakho to tumhein Mot, Qabar, Waqt, Akhirat sb bhol jata ha

چہرے کا پردہ



سوال :
ہمارے ہاں کچھ روشن خیال لوگوں کا کہنا ہے کہ اسلام میں عورت کیلئے چہرے کا پردہ ضروری نہیں ہے جب ان کے سامنے یہ آیت پیش کی جاتی ہے ۔ ” اے نبی ! اپنی بیویوں ، اپنی بیٹیوں اور مومنوں کی عورتوں سے کہہ دو کہ وہ اپنی چادر کے پلو اپنے اوپر لٹکا لیا کریں ۔ “ ( الاحزاب : 59 ) وہ کہتے ہیں کہ اس سے مراد چادر کو اپنے جسم پر لپیٹنا ہے جسے پنجابی میں بکل مارنا کہتے ہیں ۔ براہ کرم اس الجھن کو دور کریں ۔ ( محمد علی )

جواب :
دراصل عورت کا چہرہ ہی وہ چیز ہے جو مرد کے لئے عورت کے باقی تمام بدن سے زیادہ پرکشش ہوتا ہے اگر اسے ننگا رکھنے کی اجازت دی جائے اور اسے شرعی حجاب سے مستثنیٰ قرار دے دیا جائے تو حجاب کے احکام بے سود ہیں ، سوال میں آیت کریمہ کا جو معنی کیا گیا ہے یہ لغوی ، عقلی اور نقل کے اعتبار سے غلط ہے ، اب ہم اس کی تفصیل بیان کرتے ہیں ۔

لغوی لحاظ سےادناءکا معنی قریب کرنا ، جھکانا اور لٹکانا ہے ، قرآن میں یدنین کے بعد علی کا لفظ استعمال ہوا ہے جو کسی چیز کو اوپر سے لٹکا دینے کے معنی میں استعمال ہوتا ہے ، جب اس کا معنی لٹکانا ہے تو اس کا معنی سر سے لٹکانا ہے جس میں چہرہ کا پردہ خود بخود آ جاتاہے ۔

عقلی اعتبار سے اس لئے غلط ہے کہ اگر کوئی شادی سے پہلے اپنی ہونے والی بیوی کو دیکھنا چاہتا ہے تو اسے لڑکی کا چہرہ نہ دکھایا جائے باقی سارا جسم دکھا دیا جائے ، تو وہ اس پر اطمینان کا اظہار نہیں کرے گا یہ ممکن ہے کہ لڑکی کا صرف چہرہ دکھا دیا جائے تو وہ مطمئن ہو جائے ، جب یہ چیزیں ہمارے مشاہدہ میں ہیں تو چہرے کو پردے سے کیونکر خارج کہا جا سکتا ہے ۔

نقل کے اعتبار سے بھی یہ معنی درست نہیں ہے کیونکہ سورت احزاب5 ہجری میں نازل ہوئی ، اس کے بعد واقعہ افک 6ہجری میں پیش آیا ، حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا اس کی تفصیل بیان کرتی ہیں کہ میں اسی جگہ بیٹھی رہی ، اتنے میں میری آنکھ لگ گئی ، حضرت صفوان بن معطل رضی اللہ عنہ وہاں آئے ، اس نے مجھے دیکھتے ہی پہچان لیا اور اونچی آواز سے انا للہ وانا الیہ راجعون پڑھا ، اتنے میں میری آنکھ کھل گئی تو میں نے اپنی چادر سے اپنا چہرہ ڈھانپ لیا ۔ ( صحیح بخاری ، المغازی : 1041 )

بہرحال روشن خیال لوگوں کا یہ مؤقف مبنی برحقیقت نہیں ہے کہ چہرے کا پردہ مطلوب نہیں ، بلکہ اس سلسلہ میں صحیح مؤقف یہی ہے کہ چہرے کا پردہ اسلام میں مطلوب ہے ، اسلامی معاشرتی زندگی کا بھی یہی تقاضا ہے ۔ ( واللہ اعلم )

Pakistani Awam Ki Mushkilat

 Ajjkal Pakistani Awam ko Kayi Mushkilat Darpaesh Hain Jismein Awal Number Per Mere Mutabiq Mehngai Hai Aur Dusre Number Per Laqanooniat. Go...